Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds suite 203(514-305-1170)

Caroline

Member
Joined
Jun 21, 2010
Messages
65
Reaction score
0
Points
6
This is the new place a few of us have been talking about.

In the coming weeks, my next review will provide accurate details on this new establishment, it's strength and weaknesses....stay tuned.
 


no offense Cobaye, but there's already a thread on this place...also reviewed on another board.
 


Yes reppy, I'm very well aware of that and I hope ADMIN will merge the two, but ensure the title of the merged thread be called

Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds suite 203(514-305-1170)

This is a far more descriptive, and confusion averse title than "new place between St-Jean and Sources".
 
The new Asian place on Pierrefonds Boul...

Maison Oshin
13 100 Boul. Pierrefonds
514-305-1170


Il y a longtemps déjà que je n’ai écris dans la langue de Molière, alors afin de rétablir le pendule, voici donc un résumé explicite de mon expérience dans ce nouvel oasis en plein cœur du West Island. Quoi de mieux pour faire diminuer la pression sanguinaire qu’une main douce qui vous caresse l’arrière train. Le prix du pétrole s’affaire à la hausse, les chaleurs torrides s’empressent de nous envelopper, alors profiter donc de l’occasion pour vous rafraichir les esprits en douce compagnie...


Localisation

Ce nouveau salon est ouvert au public depuis 2 mois seulement. Situe près de la rue Fredmir, le local est établi juste au dessus du CENTRE EDUCATIF DE SOUSA (garderie). En sortant de votre véhicule, vous apercevez toute la batterie de jouets éparpillées, ce qui me rendu mal à l’aise. Mes vices sont secrets et le rappel de la jouvence aussi évident que celui-ci requiert un effort mental pour ma personne. J’ai été quelque peu troublé par cet environnement. C’est un peu charrié à mon gout...


Stationnement

Aucun problème, une grande aire de stationnement est disponible à l’arrière. Quelques places disponibles en avant, pour l’exhibitionniste en vous, et une panoplie sur le coté de l’édifice. Un conseil pour votre carrosserie, prenez garde aux bambins qui tirent des cailloux ...ou à la maman qui rebute l’adultère. [shock]


Le salon

Quelques marches pour vous dégourdir et la sonnette de la suite 203 est a votre portée. Vous y trouverez 5 salles légèrement décorés, en symbiose avec les traitements offerts. D’origine Asiatique, de toute évidence, par le décor et sa masse salariale. Le mobilier est neuf, les douches spectaculaires.

Couvrant les fenêtres, les rideaux sont bourgognes mais pas assez épais pour obstuer la lumière du jour. Les propriétaires devraient installer des toiles opaques derrière ceux-ci, afin de bloquer la lumière et offrir une ambiance plus tamisée.

Les meubles sont simples et le décor typiquement asiatique. Un petit bureau chinois qui contient probablement les huiles essentielles et quelques rouleaux de papier sablé...euh, pardon... papier de toilette. Au deuxieme etage, on retrouve trois salles pourvues de literie et une autre dotée d’une table de bonne qualité. La dimension des pièces est intéressante, aucune crainte de claustrophobie, vous pouvez donc laisser votre sac en papier brun dans votre véhicule, ou le garder au cas ou vous faites un sauf chez Abaca. Au troisième étage se situe une autre privée : la salle VIP ( un masturbodrome à l’abri des paysans, ou le bruit de la garderie ne peut se faire entendre, avis aux intéressés !). [secret]

L’endroit est d’une propreté immaculée et les serviettes neuves. Aucun jacuzzi au deuxième, je n’ai pas monté au troisième pour vérifier. Un léger problème, lorsque je prends ma douche finale après le pétrissage, la disponibilité d’une seconde serviette sèche est grandement appréciée ( et non réutiliser la première toute mouillée). Ce concept n’a pas été respecté par mon hôtesse, et je ne puis en trouver une réserve dans la chambre. J’aurais du fouiller dans le meuble chinois. Non plus de poubelle, alors essayez plutôt d’avaler votre chewing gum au lieu de le coller dans la douche...

Si les propriétaires auraient mis de la céramique dans les dortoirs, et du bois franc dans les aires communes, cet endroit serait frappant. Le sol est présentement recouvert d’un tapis commercial à poil ras, ce qui ampute un peu de charme et probablement plus approprié dans un local de bureau. De plus, avoir posé de la céramique sur le plancher dans au moins une des salles, ils auraient pu offrir le service de massage au savon (« soapy massage »), tant convoité par les fanatiques du tantrisme asiatique. Il n’aurait ensuite suffi d’un petit Shop Vac et quelques vadrouilles de Dollarama...

Vous resterez surpris, on retrouve deux toilettes portant les inscriptions « Mum & Dad ». A vous de trouvez l’ironie; mon hôtesse me murmura qu’au premier étage il s’agit d’une garderie pour les bambins, et au deuxième une garderie pour les adultes...


Les fameuses douches Star Trek

Tout un coup de marketing de la part des propriétaires, un investissement qui saura piquer la curiosité de plusieurs partisans. Celles-ci sont munies d’un système de son intégré, de plusieurs artifices de nettoyage et jets a pression. Un panneau électronique est disponible dans la douche ( !! ), afin de sélectionner la musique de votre choix. Des lumières bleus garnissent l’enceinte vitrée et vous pouvez également recevoir une douche sous la pluie moyennant une coupole située juste au-dessus de votre tête. Afin de pleinement savourer cette expérience de nettoyage hors du commun, il est préférable d’arriver un peu à l’avance et de ne pas se gêner pour demander les instructions de fonctionnement avant de sauter dans la douche. Quelques consignes sont drôlement plus efficaces que la méthode aléatoire. Afin de vous aider, voici quelques notions de base

• la grosse manette du haut contrôle le débit d’eau et sa température ;
• la petite manette rotative du bas permet de sélectionner la provenance de l’eau ; au dessus de la tête, par le boyau d’arrosage et un espèce d’asperge-couille a mi-chemin entre les deux
• les boutons-pressoirs contrôlent respectivement la mise en marche du stéréo, la sélection des postes de radio, la lumière et le volume, le tout dans un format qui résiste a l’eau
• une espèce de chaise repliée est attachée à la coque de la douche. J’ai tenté de baisser celle-ci et tout a foutu le camp par terre, créant ainsi un vacarme digne de mention. Ma thérapeute, se rua dans la salle « it’s good, everything OK, it’s good... » « Yes mam, no worries, my genitals are still intact... » [idiot]
• l’eau n’évacue pas très rapidement dans l’écumoire, plusieurs clients poilus ont du se raser les castagnettes avant le massage et boucher celui-ci...


Particularités

Reçus de massothérapie et traitement d’acupuncture sont disponibles. On ne fait pas que vous piquer la curiosité, on vous pique également avec des aiguilles si vous en avez le courage...


La thérapeute

Comme vous l’avez surement remarqué, les asiatiques ont tendances à avoir l’air beaucoup plus jeune qu’ils ne le sont. De mon œil chevronné, je dirais que Kelly est dans la quarantaine. Son habillement fut propice à son emploi : une robe légère, courte, garni de talons hauts. Peu ou pas de maquillage, ni de verni sur les ongles, sur aucune des deux extrémités. J’aime bien les manucures/pédicures, ca m’aguiche.

En parlant de manucures, je dois préciser que ses mains sont plutôt rudes. Ce facteur contribua négativement dans ma perception du traitement offert. Un doux relief cutané me procurent une sensation plus accrue, même si l’huile agit comme intervenant entre nos deux épidermes.

Sans rancune envers elle, elle ne vous fera pas écarquiller les yeux. Rien de spectaculaire avec une poitrine typiquement asiatique. Elle converse en anglais, mais lors du massage, les expressions utilisées sont nettement limitées « you like...it’s good... » se répètent et se multiplient au cours de la séance. Certains termes plus crus sont employés lors de la troisième période, ce qui me surprit d’elle.

Stupéfié, en clôture du spectacle, j’ai eu droit à un curetage des amygdales. Et c’est avec brio que la madame vous titube les castagnettes et la chevillette chéra.

Par contre, on vous essuie avec un rouleau de papier de toilette de piètre qualité; la serviette chaude ne fit pas acte de présence au moment opportun. D’ailleurs, si je ne m’abuse, je ne me rappelle pas avoir vu de lavabo dans la salle, pour que cette dernière se lave les mains. En espérant que le précédent n’avait pas de pustules sur les rognons. Mais ma mémoire pourrait bien faire défaut en parlant du lavabo, ne m’en tenez guère responsable, mon calepin d’inspecteur Cluso était déjà bien garni !


Technique de massage

J’ai eu beaucoup de mal a relaxer durant la portion légitime. Elle ne me semble pas à l’aise sur le matelas. Probablement meilleure lorsque le traitement est appliqué sur table. Je doute qu’elle soit certifiée, de par sa technique qui débuta par un semblant d’improvisation. Trop d’endroits ciblés à la fois, elle manque de concentration ou d’une routine bien établie. Elle passe d’un groupe musculaire à un autre, dans des régions non-connexes. Il est difficile de se relaxer car elle ne travaille pas en profondeur une région à la fois. Pour les adeptes des taquineries, celles-ci apparaissent très tôt durant la séance.

Au niveau dorsal, je n’ai guère apprécié ses mouvements. Désolé. Par contre, sa tactique s’améliora au niveau des jambes, je dirait même agréable. Le retournement se fit relativement tôt dans la séance. Je pensais qu’elle voulait en finir rapidement avec ma carcasse, mais elle me détrompa. Elle passa autant de temps sur ma devanture que sur l’arrière. Honnêtement, en termes de massage, je préfère la portion sur l’arrière du corps : mais l’espiègle en vous pourra surement apprécier cette répartition des efforts.


GFE, l’horloge et l’appât du gain

Aucune mention d’options ne m’a été bousculée. Apres un flatage d’au moins 20-25 minutes sur ma devanture, elle appliqua l’huile dans la région sacrée sans broncher ni inquiétude. Sa force se situe définitivement dans cette portion de la séance. Plus âgée et faisant omission à la nervosité, elle vous applique littéralement une séance de massage des gonades aussi exhaustive que sur le reste du corps. Un massage lingual bien dosé, en douceur et délivré avec expérience. Non pas un branlement de combat dans le but d’achevé le prisonnier le plus rapidement possible. J’ouvris bien les jambes pour tirer profits du meilleur de ses capacités. On vous chatouille l’orifice, sans toutefois cogner à la porte pour y entrer. Alors ne craignez rien les amis, vous n’aurez pas de fissures au rectum, vous permettant ainsi d’économiser sur la Préparation H. ;-)

Celle-ci ne gagnera définitivement pas de médaille aux olympiques. A plusieurs reprises durant le traitement, elle manqua à l’utilisation de son corps et sa chaleur corporelle pour stimuler son patient. Pour contraster, la talentueuse Jessica du Lotus Asiatique (sur St-Régis) fait preuve de créativité dans ce domaine, lors d’une séance sur matelas. A mon avis, la thérapeute doit saisir quelques occasions pour s’asseoir sur vos jambes, sur votre postérieur, pour vous transmettre cette chaleur naturelle qui mijote entre ses jambes, ou ne serais-ce que pour graduellement donner un ton à la séance, une progression naturelle. Kelly semblait incommodé par les postures requises lors d’une séance sur matelas, et deva changer de positions à multiples reprises. Bref, les séquences furent saccadées et non-contigus.

Néanmoins, elle utilise les chatouillements stratégiques tout au long du massage. La transition est tout à fait naturelle et sa technique au bâton reflète une pratique expérimentée. L’horloge lui fit dos tout au long de la séance et elle ne sembla pas s’en préoccuper. Elle dépassa son quart de travail et n’osa jamais parler de supplément. Elle accepte cordialement vos offrandes, en rendant gloire a dieu...amen.



Sommaire

MP: Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds, 514-305-1170

Au téléphone: 10/10 bonne diction et preuve de patience
Stationnement: 9/10 gare aux mamans qui espionnent...
Hospitalité: 9/10 politesse et manieres civilisé, mais pas d’eau ni de bonbons...
Décor: 8.5/10 neuf, simple et bien aéré
Propreté: 10/10 sans inquiétude
Douches: 10/10 Excellent coup de marketing, arrivez tôt pour en profiter !
Serviettes: 8/10 neuves, sentent bon, mais devrait laisser une pile dans chaque salle
Salles: 8.5/10 ample, lits et table, mais rideaux laisse traverser la lumière
Musique: 9/10 calme, asiatique
Qualité de l’air: 10/10 aucun problème en été
Pointage Total 92/100

Note: le plus beau salon asiatique du West Island [ty]


Masseuse: Kelly

Visage: 6/10
Corps: 6/10 sans excès de poids, mais les mains rudes
Poitrine: 2/10 des bourgeons en effervescence
Habillement: 9/10 approprié pour la tâche
Maquillage: 4/10 inexistant ou presque
Attitude: 9/10 ne regarde pas l’horloge, dévoué à son boulot
Technique de Massage: 5/10 très faible pour une asiatique
GFE : 9/10 bonne ouverture d’esprit
Focus sur l’argent: 10/10 Pas de menu, aucune option ou tarif mentionné
Timing: 10/10 transition naturelle, taquinerie tout au long
Total Point 70/100

Note: Elle est faible au niveau du massage, en considérant 60$/heure. Il y a surement meilleur choix dans cet établissement. Si je me fis à nos copains, Cathy et Céline sont des choix plus enviables...Je retournerai chez Oshin, mais pas durant les jours de semaine (à cause de la garderie), ni avec Kelly.


Votre humble compatriote de jeu,
Cobaye [drive]
 
Cindy & Lea Lea

Checked it out Friday afternoon was told LeaLea was 21 but when I got there she looked a bit older.
No smile from her was not sure so I left (no chemistry). Shes a bit chubby therfore large breast nice asian face. Cantonese maybe

Not sure maybe she was just a bit scared.

Cindy I was very sure not my type: She rushed me out the door. "ok next time"

Dont really care about the super shower although they seem to have an interesting loft.

Maybe I'll visit again.





[sad]
 
veryyyy good experience

Wow !!

OK, I'm posting for the 2nd time, and although there was a great post by Cobaye on Maison Oshin, i've to add my 2 cents here !!

So, it's saturday, and a gray one at that... well, that's been our summer this far, so... no surprise here... I'm watching the CFL game on TSN, and at the same time, reading your past post on WI mp...

I read the post on this place, and i see that there is not a lot of comment, but as i said before there is the one from Cobaye, and it does look ok, so i call the place this afternoon, just to see who's working, and they don't give me no name, but said, 2 young girls...

Well, i tell myself, ok, let's try this out, a bit pricy... 60/hr, but since i'm in the mood for a good simple rub... nothing fancy, and it's close to where i live, who knows... i might become a regular if the massage is half decent... so, i book for 5:30 app... and head to the place.

Exactly has describe ... 2nd floor from a garderie, but since it's the w-end... noboby in the parking lot, and lot's of place to park... so i head in the back... no need to have my car spot from people i know... and there is a back entrance that lead directly to the second floor.

Ring the bell at the door, and nice chinese girl open, and ask me if i have an app... i confirm, and 60$ is paid right there. The place is very spacious... and i won't describe the room, or the star treck shower, it's been done... the room i get, has only a futon on the floor, so after i use the famous shower.. i lie down and same chinese girl comes in. She's still wearing that knee lengt dress, and she's cute... no car show model kind of cute, but rather girl next door ( well if you're in Shangai anyway... LOL)

She get comfortable on the futon, and ask what kind of massage, i said medium, and she start putting some oil on my back and off we go for a nice and relaxing hour of bliss... I'll be honest here, and say that her technic for the massage is californian type, long movement along the musle of the back, for maybe 10 min... then she sits on my leg, and massage the bottom of my back, still no teasing so far... so i tell myself, this is going to be a staigh massage, she then move in front of me, and to the upper portion and neck... feels good... still no teasing... then she gets to the legs portion... and the slight brush of the crack gets an aprouval grunt from me... and she gets the message... since, she's playing liberatly with my bum... so am i... i start some light touching, and see if i get mix signal here... nothing agressive, just some good tlc on her back... and, i don't get any complain... she then change position and give me access to her nice legs and feet... i continue the light touching, feeling that i might get better luck then i expected from this place...

She ask me to turn, and she ask me: '' what do you want '' , so not wanting to spill the bean, i rather prefer things to happen spontanously... i answer quite the innocent... a very good ending !!

She tell me, yes i know... :) but do you want more...

Now, here i'm a bit taking aback... what do you mean, i ask.. she said , do you want me to take off my dress... and give you more...

WOW... of course i want i want !!! she ask me how much you pay... OH OH... the big question... well i tell her, i have limited fund... already drop 60 at the front desk... i think she know my wallet is not exactly empty.. but i don't make a show of it... so i tell her... how about 60 since i know it's the minmal rate for a chance to get a bit cosy with the ladies... Not enough she tell me... i say well I'M sorry, that's all i have left... maybe next time i'll bring more... so just give me the rest of the massage with a good finish, and we'll be ok... she smile at me, and say it's ok, and to my surprise, off come the dress, and the top.... cute little perky boobs... i'd say size b... by the way, she's about 5'4 maybe 130, not super slim model kind, but far from fat... nice curves... and then, she gets on top of me, and put those cuties in my mouth... to witch i respond with good tease, not too strong, just to get a feel, she start moaning right away... witch is a good sign.... i make sure to spread the joy to both now very erect nipples... and expand my kissing to other part of a now very warm up and willing therapist... i bring her dowm a bit and start light kissing on the mouth... and she respond accordingly... I'm in heaven... she's not the small peck on the beek king of kisser, no... she's very sensual and she then lay on her side... oh... that's a great opening for me... i go for the goal... i start to play the serpent and latter game... a bit of kiss on the nips... back to the neck... dowm to the belly button... up to the nips... ( i have to say that all this time... she kept the bottom part on the undies... ) so, i push my luck a bit... and go for the gold... and suprise... she help me to pull them down.... Now... i'm very excited... and i go for the buffet.... and i mean... i had her, squeeze my head between those legs... feet on the sholder... trembling, and moaning, earth shattering orgasm.... hey !!! i really don't want to brag here but i love to eat a waman... and she tasted sweet as honey, no bush there either, but just a bit fo nicely trim honey pot... i could'nt stop... i'd say about 20 min of that feast, and i go back up, for some air... and get some aprouval from my new gfe.... and with a big smile on her face. she looks at me, and say... my turn....

ok... i won't tell all the detail of the reverse trip... but just that you know... no fs here... just very good ending... with a giant explosion on my part.... she did blow my mind.... LOL and, yes... all the blood was in the little head... it was exquisite... to my delight... she clean me up with a towel.... no kleenex... and she told me... let me take a shower... and i just sat there enjoying the show of her nice clean up... she did use the soap guys... so, i know why it smell good all over.... lol

Took a second shower, got dress, she was back in the room... gladly gave her the amount discuss earlier... and got a nice kiss at the door and a huge smile...

By the way... the name was Sara... i know from reading all you're post that it's an important detail... also ask when she work... tuesday and thursday, and of course... the w-end.... since it's a kindergarden downstair... i would either go late in the evening... ( open from 10-10 ), on in the w-end...

Repeat... definitely... with Sara... absolutely... maybe catch a glimpse to the other one next time... did not see the other girl on the way in or out.... big smile on my face right now... total damage... 60+60...

Feel free to comment !!!!
 


nord-ouest,

Very well written, descriptive review. I enjoyed it, and am glad you got a chance to discover something interesting for all of us. I'll probably kick the can too, since you worked me up about Sara.

Thanks, and looking forward to reading more of your reviews.

Cobaye [drive]
 


Great review indeed! It really makes us want to try this place and go see Sara!

I have a feeling she will have a full day today (Tuesday) and Thursday... she won't know what hit her!!! hahaha

Definitely worth trying, and soon!
 
Sara

Everything N-Ouest said is accurate. I ventured out a few weeks ago, got the alcove futon room (upstairs).

I can add that Sara has a nice attitude and a very pleasing double handed finale.

Age is tough to guess, not 20's for sure, not 40's either, yep...probably 30's. The massage part is average, she shows occassional interest and could probably be great at it if she wanted to be.

I didn't try for anything beyond normal mileage but she definitely asked me a few times what I wanted. She's eager to please but not really my type.

Btw, I hate star trek showers, froze the bag...boiled the bag...got fed up and wiped the soap off with a towel. My fault, not hers...next time, I'll ask her to get it going for me. I tried every button...still don't have a clue after 2 visits.

Still a good bet in a pinch.

Dr M
 
The new Asian place on Pierrefonds Boul...

cobaye said:
Maison Oshin


Merci messieur.

Vous avez beaucoup de talent pour ecrire;on devrait vous
payer.Vous avez un sens de L'humour tres agreable.

Je vais passer a ce salon et c'est grace a vous








13 100 Boul. Pierrefonds
514-305-1170


Il y a longtemps déjà que je n’ai écris dans la langue de Molière, alors afin de rétablir le pendule, voici donc un résumé explicite de mon expérience dans ce nouvel oasis en plein cœur du West Island. Quoi de mieux pour faire diminuer la pression sanguinaire qu’une main douce qui vous caresse l’arrière train. Le prix du pétrole s’affaire à la hausse, les chaleurs torrides s’empressent de nous envelopper, alors profiter donc de l’occasion pour vous rafraichir les esprits en douce compagnie...


Localisation

Ce nouveau salon est ouvert au public depuis 2 mois seulement. Situe près de la rue Fredmir, le local est établi juste au dessus du CENTRE EDUCATIF DE SOUSA (garderie). En sortant de votre véhicule, vous apercevez toute la batterie de jouets éparpillées, ce qui me rendu mal à l’aise. Mes vices sont secrets et le rappel de la jouvence aussi évident que celui-ci requiert un effort mental pour ma personne. J’ai été quelque peu troublé par cet environnement. C’est un peu charrié à mon gout...


Stationnement

Aucun problème, une grande aire de stationnement est disponible à l’arrière. Quelques places disponibles en avant, pour l’exhibitionniste en vous, et une panoplie sur le coté de l’édifice. Un conseil pour votre carrosserie, prenez garde aux bambins qui tirent des cailloux ...ou à la maman qui rebute l’adultère. [shock]


Le salon

Quelques marches pour vous dégourdir et la sonnette de la suite 203 est a votre portée. Vous y trouverez 5 salles légèrement décorés, en symbiose avec les traitements offerts. D’origine Asiatique, de toute évidence, par le décor et sa masse salariale. Le mobilier est neuf, les douches spectaculaires.

Couvrant les fenêtres, les rideaux sont bourgognes mais pas assez épais pour obstuer la lumière du jour. Les propriétaires devraient installer des toiles opaques derrière ceux-ci, afin de bloquer la lumière et offrir une ambiance plus tamisée.

Les meubles sont simples et le décor typiquement asiatique. Un petit bureau chinois qui contient probablement les huiles essentielles et quelques rouleaux de papier sablé...euh, pardon... papier de toilette. Au deuxieme etage, on retrouve trois salles pourvues de literie et une autre dotée d’une table de bonne qualité. La dimension des pièces est intéressante, aucune crainte de claustrophobie, vous pouvez donc laisser votre sac en papier brun dans votre véhicule, ou le garder au cas ou vous faites un sauf chez Abaca. Au troisième étage se situe une autre privée : la salle VIP ( un masturbodrome à l’abri des paysans, ou le bruit de la garderie ne peut se faire entendre, avis aux intéressés !). [secret]

L’endroit est d’une propreté immaculée et les serviettes neuves. Aucun jacuzzi au deuxième, je n’ai pas monté au troisième pour vérifier. Un léger problème, lorsque je prends ma douche finale après le pétrissage, la disponibilité d’une seconde serviette sèche est grandement appréciée ( et non réutiliser la première toute mouillée). Ce concept n’a pas été respecté par mon hôtesse, et je ne puis en trouver une réserve dans la chambre. J’aurais du fouiller dans le meuble chinois. Non plus de poubelle, alors essayez plutôt d’avaler votre chewing gum au lieu de le coller dans la douche...

Si les propriétaires auraient mis de la céramique dans les dortoirs, et du bois franc dans les aires communes, cet endroit serait frappant. Le sol est présentement recouvert d’un tapis commercial à poil ras, ce qui ampute un peu de charme et probablement plus approprié dans un local de bureau. De plus, avoir posé de la céramique sur le plancher dans au moins une des salles, ils auraient pu offrir le service de massage au savon (« soapy massage »), tant convoité par les fanatiques du tantrisme asiatique. Il n’aurait ensuite suffi d’un petit Shop Vac et quelques vadrouilles de Dollarama...

Vous resterez surpris, on retrouve deux toilettes portant les inscriptions « Mum & Dad ». A vous de trouvez l’ironie; mon hôtesse me murmura qu’au premier étage il s’agit d’une garderie pour les bambins, et au deuxième une garderie pour les adultes...


Les fameuses douches Star Trek

Tout un coup de marketing de la part des propriétaires, un investissement qui saura piquer la curiosité de plusieurs partisans. Celles-ci sont munies d’un système de son intégré, de plusieurs artifices de nettoyage et jets a pression. Un panneau électronique est disponible dans la douche ( !! ), afin de sélectionner la musique de votre choix. Des lumières bleus garnissent l’enceinte vitrée et vous pouvez également recevoir une douche sous la pluie moyennant une coupole située juste au-dessus de votre tête. Afin de pleinement savourer cette expérience de nettoyage hors du commun, il est préférable d’arriver un peu à l’avance et de ne pas se gêner pour demander les instructions de fonctionnement avant de sauter dans la douche. Quelques consignes sont drôlement plus efficaces que la méthode aléatoire. Afin de vous aider, voici quelques notions de base

• la grosse manette du haut contrôle le débit d’eau et sa température ;
• la petite manette rotative du bas permet de sélectionner la provenance de l’eau ; au dessus de la tête, par le boyau d’arrosage et un espèce d’asperge-couille a mi-chemin entre les deux
• les boutons-pressoirs contrôlent respectivement la mise en marche du stéréo, la sélection des postes de radio, la lumière et le volume, le tout dans un format qui résiste a l’eau
• une espèce de chaise repliée est attachée à la coque de la douche. J’ai tenté de baisser celle-ci et tout a foutu le camp par terre, créant ainsi un vacarme digne de mention. Ma thérapeute, se rua dans la salle « it’s good, everything OK, it’s good... » « Yes mam, no worries, my genitals are still intact... » [idiot]
• l’eau n’évacue pas très rapidement dans l’écumoire, plusieurs clients poilus ont du se raser les castagnettes avant le massage et boucher celui-ci...


Particularités

Reçus de massothérapie et traitement d’acupuncture sont disponibles. On ne fait pas que vous piquer la curiosité, on vous pique également avec des aiguilles si vous en avez le courage...


La thérapeute

Comme vous l’avez surement remarqué, les asiatiques ont tendances à avoir l’air beaucoup plus jeune qu’ils ne le sont. De mon œil chevronné, je dirais que Kelly est dans la quarantaine. Son habillement fut propice à son emploi : une robe légère, courte, garni de talons hauts. Peu ou pas de maquillage, ni de verni sur les ongles, sur aucune des deux extrémités. J’aime bien les manucures/pédicures, ca m’aguiche.

En parlant de manucures, je dois préciser que ses mains sont plutôt rudes. Ce facteur contribua négativement dans ma perception du traitement offert. Un doux relief cutané me procurent une sensation plus accrue, même si l’huile agit comme intervenant entre nos deux épidermes.

Sans rancune envers elle, elle ne vous fera pas écarquiller les yeux. Rien de spectaculaire avec une poitrine typiquement asiatique. Elle converse en anglais, mais lors du massage, les expressions utilisées sont nettement limitées « you like...it’s good... » se répètent et se multiplient au cours de la séance. Certains termes plus crus sont employés lors de la troisième période, ce qui me surprit d’elle.

Stupéfié, en clôture du spectacle, j’ai eu droit à un curetage des amygdales. Et c’est avec brio que la madame vous titube les castagnettes et la chevillette chéra.

Par contre, on vous essuie avec un rouleau de papier de toilette de piètre qualité; la serviette chaude ne fit pas acte de présence au moment opportun. D’ailleurs, si je ne m’abuse, je ne me rappelle pas avoir vu de lavabo dans la salle, pour que cette dernière se lave les mains. En espérant que le précédent n’avait pas de pustules sur les rognons. Mais ma mémoire pourrait bien faire défaut en parlant du lavabo, ne m’en tenez guère responsable, mon calepin d’inspecteur Cluso était déjà bien garni !


Technique de massage

J’ai eu beaucoup de mal a relaxer durant la portion légitime. Elle ne me semble pas à l’aise sur le matelas. Probablement meilleure lorsque le traitement est appliqué sur table. Je doute qu’elle soit certifiée, de par sa technique qui débuta par un semblant d’improvisation. Trop d’endroits ciblés à la fois, elle manque de concentration ou d’une routine bien établie. Elle passe d’un groupe musculaire à un autre, dans des régions non-connexes. Il est difficile de se relaxer car elle ne travaille pas en profondeur une région à la fois. Pour les adeptes des taquineries, celles-ci apparaissent très tôt durant la séance.

Au niveau dorsal, je n’ai guère apprécié ses mouvements. Désolé. Par contre, sa tactique s’améliora au niveau des jambes, je dirait même agréable. Le retournement se fit relativement tôt dans la séance. Je pensais qu’elle voulait en finir rapidement avec ma carcasse, mais elle me détrompa. Elle passa autant de temps sur ma devanture que sur l’arrière. Honnêtement, en termes de massage, je préfère la portion sur l’arrière du corps : mais l’espiègle en vous pourra surement apprécier cette répartition des efforts.


GFE, l’horloge et l’appât du gain

Aucune mention d’options ne m’a été bousculée. Apres un flatage d’au moins 20-25 minutes sur ma devanture, elle appliqua l’huile dans la région sacrée sans broncher ni inquiétude. Sa force se situe définitivement dans cette portion de la séance. Plus âgée et faisant omission à la nervosité, elle vous applique littéralement une séance de massage des gonades aussi exhaustive que sur le reste du corps. Un massage lingual bien dosé, en douceur et délivré avec expérience. Non pas un branlement de combat dans le but d’achevé le prisonnier le plus rapidement possible. J’ouvris bien les jambes pour tirer profits du meilleur de ses capacités. On vous chatouille l’orifice, sans toutefois cogner à la porte pour y entrer. Alors ne craignez rien les amis, vous n’aurez pas de fissures au rectum, vous permettant ainsi d’économiser sur la Préparation H. ;-)

Celle-ci ne gagnera définitivement pas de médaille aux olympiques. A plusieurs reprises durant le traitement, elle manqua à l’utilisation de son corps et sa chaleur corporelle pour stimuler son patient. Pour contraster, la talentueuse Jessica du Lotus Asiatique (sur St-Régis) fait preuve de créativité dans ce domaine, lors d’une séance sur matelas. A mon avis, la thérapeute doit saisir quelques occasions pour s’asseoir sur vos jambes, sur votre postérieur, pour vous transmettre cette chaleur naturelle qui mijote entre ses jambes, ou ne serais-ce que pour graduellement donner un ton à la séance, une progression naturelle. Kelly semblait incommodé par les postures requises lors d’une séance sur matelas, et deva changer de positions à multiples reprises. Bref, les séquences furent saccadées et non-contigus.

Néanmoins, elle utilise les chatouillements stratégiques tout au long du massage. La transition est tout à fait naturelle et sa technique au bâton reflète une pratique expérimentée. L’horloge lui fit dos tout au long de la séance et elle ne sembla pas s’en préoccuper. Elle dépassa son quart de travail et n’osa jamais parler de supplément. Elle accepte cordialement vos offrandes, en rendant gloire a dieu...amen.



Sommaire

MP: Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds, 514-305-1170

Au téléphone: 10/10 bonne diction et preuve de patience
Stationnement: 9/10 gare aux mamans qui espionnent...
Hospitalité: 9/10 politesse et manieres civilisé, mais pas d’eau ni de bonbons...
Décor: 8.5/10 neuf, simple et bien aéré
Propreté: 10/10 sans inquiétude
Douches: 10/10 Excellent coup de marketing, arrivez tôt pour en profiter !
Serviettes: 8/10 neuves, sentent bon, mais devrait laisser une pile dans chaque salle
Salles: 8.5/10 ample, lits et table, mais rideaux laisse traverser la lumière
Musique: 9/10 calme, asiatique
Qualité de l’air: 10/10 aucun problème en été
Pointage Total 92/100

Note: le plus beau salon asiatique du West Island [ty]


Masseuse: Kelly

Visage: 6/10
Corps: 6/10 sans excès de poids, mais les mains rudes
Poitrine: 2/10 des bourgeons en effervescence
Habillement: 9/10 approprié pour la tâche
Maquillage: 4/10 inexistant ou presque
Attitude: 9/10 ne regarde pas l’horloge, dévoué à son boulot
Technique de Massage: 5/10 très faible pour une asiatique
GFE : 9/10 bonne ouverture d’esprit
Focus sur l’argent: 10/10 Pas de menu, aucune option ou tarif mentionné
Timing: 10/10 transition naturelle, taquinerie tout au long
Total Point 70/100

Note: Elle est faible au niveau du massage, en considérant 60$/heure. Il y a surement meilleur choix dans cet établissement. Si je me fis à nos copains, Cathy et Céline sont des choix plus enviables...Je retournerai chez Oshin, mais pas durant les jours de semaine (à cause de la garderie), ni avec Kelly.


Votre humble compatriote de jeu,
Cobaye [drive]
 


Merci pour les éloges M. Marcel1967.

J'espère que ma description saura vous éclairer dans vos choix...


Joyeux Noel et bonne année.
 
Tyra

Bonjour,

J'ai appelé la semanine dernière.On me dit que 2 jeunes siatiques(22-26ans) travaillent.Massage therapeutique, pro,ect...

Je booke un RV.Arrive sur place je suis acceuilli par une grande rousse anglophone d'environs 40ans!
Elle se nomme Tyra et sera ma masseuse.Je lui demande avant le massage si elle est capable de donner des massages suedois ce a quoi elle réplique oui.

Sans meme que je ne lui demande, elle se déshabille et commence son ''massage'' qui dure environs 25 minutes.Elle utilise tout son corps et ses seins ,genre de thai.Aucune mention d'options ou de menu avant le flip.Apres,elle me demande ce que je veut(j'avais envie de dire un massage suédois).Elle sors son menu;100 ou 60$.Je lui répond que je ne m'attendais pas a ca dutout et que je n'ai que 20$ sur moi.A ma grande surprise elle en rit(elle semble etre sur ''le party'',haleine en sus) et continue ses caresses tout en me branlant.
Elle est tres sympa,je doit dire.Elle répétait souvent qu'elle aimait s'amuser avec mon corps! [idiot]

Mais moi j'ai trouvé cette session plutot décevante.Je voulais un bon massage thérapeutique par une jeune MP + hj.Ce qu'on m'avait promis.
La session ne dura que 40 minutes au lieu de 60,douches incluses.
Pour plusieurs ce que j'ai vécu serait vu comme une aubaine;thai pour 20$, mais pas pour moi.
Ce n'est pas vraiement de la faute a Tyra mais bien de ceux qui bookent et mentent éhontément.Donner l'heure juste serait tres apprécié.

Avant de partir elle a voulu m'embrasser mais je lui ai présenter la joue,incapable de supporter l'haleine d'alcool.

Pour ceux que ca interesse;

Massage: 2/10(60$)
Thai: 5/10(mais pour 20$...)
Attitude:9/10
Body(grande jambes,gros seins,beau mamelons):7/10

Je n'y retournerai pas.

Rock qui roule sa bosse....
 


Hi Rock,

At first i was tempted to say that you had a very good deal! But i realised that even if it was free, if you get a pizza when you ordered chicken, there is a problem.

At least, she did not kick your ass lol and put you out on the street half naked!

Take care

Justme
 
Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds suite 203(514-305-1170)

The Old Switcheroo and a Japanese MT that speaks Italian!

Hi guys. This is my first post, so please go easy one me. I have been a member for a long time and I feel like I know most of you guys personally! My financial situation doesn't allow me to partake in the "hobby" as often as I would like but I certainly do enjoy it. This site has provided a lot of good information and for most part, has helped minimized the cost and frustration associated the trial and error approach to finding good MP service. Thank you!

There have already been a few very good postings on Maison Oshin so by know, everyone should be aware of the location, prices, towels, cleanliness, room sizes, high-etch showers, etc.. . I have been to this place quite a few times and have always received very good service. My favorite MT is Sara (short Chinese, decent body, small boobs, reasonably articulate, friendly, good sense of humor). She has always given me excellent service, although she has never actually given me a massage (if you know what I mean). :) She doesn't present a menu and a list of do's and don’ts. She just takes her cloths off and goes with the flow. I recommend her highly. The problem is that I don't know if she still works there. Management has pulled the Old Switcheroo on me the last two times I booked with her.

The 1st time didn't bother me too much. I was given a sexy little Asian named Mai who turned out to be a pleasant surprise. She gave a nice and slow sensual massage, followed by above average finish. The second switcheroo turned into a very strange experience.

When I made the appointment, I was told that three ladies were available (Chinese, Vietnamese, and a Quebecoise). I asked if Sara was available and was told "Yes, No problem, Sara is working today". When I showed up for my appointment, I was met by a very short (< 5ft) Japanese lady that couldn't speak English or French and had no idea who/what Sara was. Because she looked pretty good (nice face, decent body, big boobs …possibly D's) and I didn't come for the conversation anyway, I decided to stay. It turned into a very unusual experience.

She couldn't say two words of English or French. When I paid for the one hour massage, she indicated $60 but counting on her fingers! She talked non-stop but I had no idea what she was saying. Finally, through hand jesters and I don't know what else, I understood that her name was Nina and she arrived in Canada five days earlier (I think). Then she told be that she was from Italy and started speaking Italian. I speak Italian fairly well, so trust me when I say that her Italian wasn't much better than her English. She knew a bunch of Italian words but couldn't put them together in a sentence. It was 15 minutes into my hour, I was naked on the futon, getting cold, and she hadn't started the massage yet. She was yakking away in broken Italian about her Italian grandfather, living in Italy, and how cheap Quebec men are compared to Italian men. She finally got around to a quick, uninspired massage, while still yakking away in Italian gibberish. I managed to get a decent finish even though she wouldn't shut up! Can anyone confirm if "pegerina" (like the cheese) means doggy style in Italian? :)

Would I repeat? Definitely yes with Sara (if she still works there), yes with Mia, and no with Nina. I just couldn't handle the non-stop gibberish. It's like spending an evening with the mother-in-law.
 
Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds suite 203(514-305-1170)

Hi Frank000101,
Welcome to the wonderful world of being a contributor on MM. Congrats on your first post. Well done.
As for being the victim of a Bait and Switch, you will learn with time to stick up for yourself and tell them that this is not the Sara I saw last time nor is this the girl I was expecting to see. Obviously, you will have the choice of staying or leaving, but you have to make sure they know you know you've been swindled. Sometimes staying will be the right thing to do and you'll have an even better session than you had initially anticipated and sometimes you'll leave after the session wishing you had walked out an hour earlier.
It's always hard to leave once you're there, but many members here have done so and usually were better off for it.

Keep on hobbying and keep on posting your reviews,
HG Hunter
 
Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds suite 203(514-305-1170)

Hi Everybody,

Went to Oshin a couple of weeks ago, just couldnt resit trying those space age shower.
They did try the bait and switch, but has HG says you have to stay your grounds.
In this case, keeping my ground and staying was the better choice.
Could not post all the details here but lets just say that the massage was done in the later part of the session.
I will re-iterate that the place is clean, and it's weird that's is over a daycare.
Walking up, I had a thought cross my mind of a father that leaves work early goes upstairs
and then picks up his child ... practical and sick at the same time.

Later
Dragon
 
Worst experience EVER at an MP

I had the misfortune of visiting Maison Oshin this past week. It was my third visit there and for sure my last.

I called in the evening to book an appointment, I was greeted kindly by a lady telling me that there were two of them working tonight and that I would have a choice when I came in.

I entered the MP and was greeted by (not to my liking - but not the point) a tall russian woman. She started dancing and took me to the room, grabbed my face and asked what I wanted tonight. I replied " a good massage to start " and she said - ok how much money you have and 30 minutes only today. She asked for $40 and I pulled my cash from my pocket, to which point she grabbed the rest of my money (!) and started counting what I had. She then asked "is this all you have?"
I then asked to see the other lady as promised. From our room, she screamed out to the other masseuse who walked in with a smile, shook my hand and said that it wasn't her turn, so unless I could go to the bank and get $200.00 that I have to go with the first girl.

It was getting late and I complied. What was to come was the most bizarre experience ever which is still giving me the creeps.

The masseuse walks in and I am lying on the floor, she lifts me up and asks me what I want today. I responded " a good hard massage " to which she replied " you only have an extra $60, that doesn't get you much here". In my head I'm thinking I've already paid $40, but wtv. She then tells me that the other masseuse refused to take me as a client and that I had no choice but her. I lied down, and she just started rambling away about how I only brought so much money with me and that it was going to be hard to give me a massage. A few minutes later, out came some oil (finally). She touched my back and screamed "oh f**k - you're all messed up, but don't worry I am a professional and I fix you". She slapped my back and rubbed for 1 minute. Next came " You know, the boss only pays me $10 and you only bring $60 fucking dollars, unbelievable". At this point I'm getting really annoyed an uncomfortable and I say " just because I have $60 doesn't mean I have to spend all of it". She then stops massaging me and says " you think I am going to fucking massage you? I am a professional and what you pay for at the chiro $80, I can do here".

For me, this is getting really uncomfortable again at this point as she is becoming increasingly pushy. She then says "okay, if you're going to be like that" and she stops massaging and just drops oil on my back. Next she says " maybe you come back and the chinese do it cheaper, but not me". I told her I am confused and I do not know what she is talking about. She gets increasingly upset, continues to swear and at this point isn't even touching my back.

Enough was enough. I said " I don't feel comfortable, so I think its best if I leave now" and got up to get dressed. She gets up and grabs me and says "get back here and let me fucking finish your massage now!" I refused and started getting dressed, she continues to scream and swear. I get out of there as quickly as possible, never to return.

Sorry to put a bad name to this place, but I just hope nobody has to ever go through what I went through. I've been with pushy masseuses in the past, but this wasn't pushy, it was abusive. A really traumatic experience to say the least.

Massage: 0/10
Finish: 0/10
Looks: 1/10
Attitude 0/10

Total rating: 1/40

Repeat? Not in a million years.
 
Maison Oshin 13100 Boul. Pierrefonds suite 203(514-305-1170)

Did you mention anything to the manager? Sound like these therapists were high on something? Oshin...aren't they in the same building or near a daycare? :(
Gawd...the north-west Island...what a massage wasteland!

Alfie
 
Shoutbox
  1. Lulu1980:
    Phoenix Blossom Spa 🌹🌹🌹3 girls 🔥🔥🔥5124 Dundas St W Etobicoke☎️416-817-3366👍 nice girl Luna and Ivy big boobs 36DD 😘😘😘😘Hot and sexy body, super body slide, very provocative service😘😘😘, professional super Suki deep tissue massage, has therapeutic effect to loosen bones and relieve muscle pressure and will bring you unexpected service effects, she will bring you a little surprise😍😍😍😍❤️You are welcome to make an appointment at any time or walk in the back door with plenty of parking spaces
  2. すみません:
    **Anniversary Celebration Alert!** 🎉 To celebrate our aniversary, we’re thrilled to announce a **2-Week Promotion** Starting from october 15th to 31st ! Every day, we’ll be selecting a lucky winner daily who will receive a **FREE room fee!** 🏨✨ How to enter: 1.The lucky person will have the chance to pick a lucky envelope that contains their free room fee prize. 🎁 Join us in the celebration, and don’t miss out on your chance to win! Good luck to everyone! 🍀
  3. laluna1857:
    Nu spring spa @ Spanish / Japanese/ Korean girls in Markham 416-669-8508 call getting more info
  4. hiyamickey:
    Reinella wellness have 7 girls working: Jenny, Cici, Hatti, Lulu, Pinky, Ella, Queenie @6262 Hwy7 until #1 Vaughan ☎️:905-851-4888
  5. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️( 647-893-5196)☎️Call or Text ☎️( 437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥 💯REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯 🔥TODAY’s ROSTER INCLUDES: Anna😘- A stunning sexy girl from Hong Kon
  6. Sparkling Spa:
    ⚡🌟SPARKLING SPA⚡🌟 ✅50 Lockridge Ave Unit 8✅ 👌Markham, ON L3R 8X4👌 ☎️ (905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️ (437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone☎️ (West of Warden & 16th Ave) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥SUPERSTAR SERVICE QUEENS AVAILABLE AT SPARKLING SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥SEXY NEW YOUNG GIRLS ALWAYS WORKING - Today’s Schedule is…🔥 Zoe - 🔥Stunning Tall Taiwanese Service Queen with Endless Passion and Sensuality who
  7. Sparkling Spa:
    ⚡🌟SPARKLING SPA⚡🌟 ✅50 Lockridge Ave Unit 8✅ 👌Markham, ON L3R 8X4👌 ☎️ (905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️ (437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone☎️ (West of Warden & 16th Ave) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥SUPERSTAR SERVICE QUEENS AVAILABLE AT SPARKLING SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥SEXY NEW YOUNG GIRLS ALWAYS WORKING - Today’s Schedule is…🔥 Zoe - 🔥Stunning Tall Taiwanese Service Queen with Endless Passion and Sensuality who
  8. lotushubspa:
    Dear customers, Lotus Spa is located at 10737 Yonge St unit13. The girl who works today is named Anna💋Tiffany💋Amy💋. We have massages from Taiwan, China and Korea for you. First-class service. Come and try it quickly👍💋Please contact 9052375885💋 or SMS 4163565876💋
  9. SunriseRH:
    FRIDAY at 𝗦𝗨𝗡𝗥𝗜𝗦𝗘 𝗦𝗣𝗔: NANA & NAYLA. 10 East Wilmot St, Unit 27, Richmond Hill, on ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟯𝟮𝟱-𝟴𝟬𝟴𝟲 ☎️ NANA is a slim & pretty Chinese lady with liberal services. NAYLA is a tall, young, beautiful & curvy Spanish girl. Come and say hola. SUNRISE SPA, welcomes you to experience total relaxation in our comfortable, clean, cozy environment.
  10. NewOriental:
    FRIDAY at 🍏💚𝗡𝗘𝗪 𝗢𝗥𝗜𝗘𝗡𝗧𝗔𝗟 𝗦𝗣𝗔💚🍏: HAPPY & PHOENIX. 10 East Wilmot St, Unit 26, Richmond Hill, on ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟯𝟴𝟭-𝟮𝟲𝟴𝟴 ☎️ HAPPY is a slim & busty Korean lady with great massage skills & lots of extra fun. PHOENIX is a gentle sweet Filipina lady, 5’4” and 105Lbs, with 34C-24-34 assets and very open minded. NEW ORIENTAL SPA
  11. Lulu_Villa_Spa:
    Jessica 💕💕 155 cm, 90Ibs Pretty Girl with amazing personality and super easy to get along 🥑 Sasa 💕 Sexy Vietnamese Body Type She is very sweet Provides Excellent Customer Service 🥑Judy💕 is a gorgeous model type Vietnamese Girl ☎️647-446-0886
  12. ASPA:
    𝗙𝗥𝗜𝗗𝗔𝗬 𝗮𝘁 𝗔 𝗦𝗣𝗔: 𝗔𝗺𝘆 & 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗺𝗮𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲 𝗥𝗮𝗰𝗵𝗲𝗹 🅰️𝐀 𝐒𝐏𝐀🅰️, 28 South Unionville Ave, Unit 5, Markham. 🅰️𝗖𝗮𝗹𝗹 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟮𝟵-𝟲𝟲𝟬𝟲 𝗼𝗿 𝘁𝗲𝘅𝘁 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟯𝟵-𝟱𝟵𝟲𝟲🅰️ AMY is young and very friendly, standing 158 Cms. with 34C Cups and a very nice bum. Amy is a very popular student, young, sexy, and open minded. She is in demand for her good massage
  13. Golden Sunshine Spa:
    ✨Click On Username and FOLLOW US✅ Today 🌸Fran 🌸Isabella 🌸Alisa 🌸Aletta 🌸Selina ☎905 - 265 - 2158☎️
  14. Soul Relax Spa:
    ✨Click On Username and FOLLOW US✅ Today 🌸Emily 🌸Nina 🌸Kim ☎289 - 298 - 5662☎️
  15. ForeverWarden:
    Friday at 🫦❤️🔴🟥♾️𝓕𝓞𝓡𝓔𝓥𝓔𝓡 𝓢𝓟𝓐♾️🟥🔴❤️🫦 2190 Warden Ave, Unit 201, Scarborough 𝟰𝟭𝟲-𝟴𝟬𝟬-𝟳𝟴𝟴𝟳 : Bobo (New today), Mia & Sasa. Bobo is a small, slim and sexy lady, petite with all natural busty melons for your enjoyment. Mia is a Caribbean service queen temptress with incredible curves & very friendly attitude. She is able to bbbj like a queen, and is open to dfk and cfs.
  16. HolidaySpa:
    Friday at 🌴😎🌅𝓗𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓢𝓹𝓪🌅😎🌴3517 Kennedy Rd, Unit 4, Scarborough ☎️𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟰𝟳-𝟭𝟭𝟵𝟵☎️ EVA, YOYO & CINDY EVA is young, slim, innocent & demure looks, but don’t let her innocent looks deceive. She can massage & service very well. YOYO is a very beautiful slim Chinese lady, 165Cms & 116 Lbs with natural D Cups and a very sexy figure. She provides the best versatile PSE services.
  17. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️ (647) 891-9688☎️ ☎️ (416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 9:30am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Baby😘🥰 A young, vibrant 22 year old petite spinner from Vietnam with a calm and welcoming presence. Her dark, flowing hair complements her soft, warm smile, creating an approachable and friendly atmosphere. She carries herself with
  18. Moneylee:
    All season wellness center : New Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Mia ,young girl pretty face nice figure Thai deep massage Vivi,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Yoyo,Young girl Big breasted saucy naughty Ella ,Enchanting sexy petite deep massage Sherry 🏠address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  19. Moneylee:
    Full season wellness center: New Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Lucky , Young girl pretty face big boobs nice figure deep massage Jessica ,Young girl Big-breasted big Big boobs big butts May, Young beautiful face sexy body and good deep massage Maggie,Enchanting sexy petite deep massage Mary . 🏠 2560 Shepard Ave Mississauga unit 1 ☎️ 4379857899 🦵🦵👄👄🈵🈵👅👅
  20. See You Health Center:
    Candy💕 She is a Vietnamese With nice Sexy Slender Body, Curves and Sweet Melons 🥑 Cici💕 Cute Skinny Sexy Vietnamese Girl With Voluptuous Huge C Melons ☎ 416-988-2950
  21. tommyboy_69:
    united states
  22. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am, Young Slim Petite Chinese Lin, Sexy Slim Chinese Kiki, Sexy Chinese Linda, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie
  23. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸 KAVYA, CANDY, SALMA, MALIYA, MONIKA, SANA, PRIYA 🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  24. bnwellness_wilson:
    Blue Nile Wellness Center, we have 4 beautiful young girls are working today , young sweet slime 30’s and Young fun Tina curvy body open mind, fun GFE Lina and sexy Coco are providing deep tissue and sensual massage, pls call 416-3985777 book appointment and walk in aways welcome, back entrance and parking available, 350 Wilson Ave North York
  25. Lulu1980:
    Phoenix Blossom Spa♨️♨️♨️New combination 3 girls Luna and Mia and Tina👍The caring and gentle Mia will guide you in healthy physiotherapy, and the young and beautiful Tina's diversified massage techniques will provide you with hot services. Body slide🔥The mysterious little vortex WoW attracts you💯💯You are welcome to test it at any time and make an appointment👍5124 Dundas W Etobicoke☎️416-817-3366
  26. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am, Young Slim Petite Chinese Lin, Sexy Slim Chinese Kiki, Sexy Chinese Linda, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie
  27. Lulu1980:
    Phoenix Blossom Spa 🌹🌹🌹3 girls 🔥🔥🔥5124 Dundas St W Etobicoke☎️416-817-3366👍 New girl Cherry and Luna 😘😘😘😘Hot and sexy body, super body slide, very provocative service😘😘😘, professional super Vicky deep tissue massage, has therapeutic effect to loosen bones and relieve muscle pressure and will bring you unexpected service effects, she will bring you a little surprise😍😍😍😍❤️You are welcome to make an appointment at any time or walk in the back door with plenty of parking spaces
  28. lotushubspa:
    Dear customers, Lotus Spa is located at 10737 Yonge St unit13. The girl who works today is named Mary💋Lisa💋Coco💋. We have massages from Taiwan, China and Korea for you. First-class service. Come and try it quickly👍💋Please contact 9052375885💋 or SMS 4163565876💋
  29. Sparkling Spa:
    ⚡🌟SPARKLING SPA⚡🌟 ✅50 Lockridge Ave Unit 8✅ 👌Markham, ON L3R 8X4👌 ☎️ (905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️ (437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone☎️ (West of Warden & 16th Ave) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥SUPERSTAR SERVICE QUEENS AVAILABLE AT SPARKLING SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥SEXY NEW YOUNG GIRLS ALWAYS WORKING - Today’s Schedule is…🔥 Zoe - 🔥Stunning Tall Taiwanese Service Queen with Endless Passion and Sensuality who
  30. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am, Young Slim Petite Chinese Lin, Sexy Slim Chinese Kiki, Sexy Chinese Linda, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie
  31. NewOriental:
    THURSDAY at 🍏💚𝗡𝗘𝗪 𝗢𝗥𝗜𝗘𝗡𝗧𝗔𝗟 𝗦𝗣𝗔💚🍏: HAPPY & PHOENIX. 10 East Wilmot St, Unit 26, Richmond Hill, on ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟯𝟴𝟭-𝟮𝟲𝟴𝟴 ☎️ HAPPY is a slim & busty Korean lady with great massage skills & lots of extra fun. PHOENIX is a gentle sweet Filipina lady, 5’4” and 105Lbs, with 34C-24-34 assets and very open minded. NEW ORIENTAL SPA ,
  32. ASPA:
    𝗧𝗛𝗨𝗥𝗦𝗗𝗔𝗬 𝗔𝗧 𝐀 𝐒𝐏𝐀: Fox, Coco & 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗺𝗮𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲 𝗥𝗮𝗰𝗵𝗲𝗹[/color] 🅰️𝐀 𝐒𝐏𝐀🅰️, 28 South Unionville Ave, Unit 5, Markham. 🅰️𝗖𝗮𝗹𝗹 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟮𝟵-𝟲𝟲𝟬𝟲 𝗼𝗿 𝘁𝗲𝘅𝘁 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟯𝟵-𝟱𝟵𝟲𝟲🅰️ FOX is 26 years old with 34C’s, stands 164Cm tall and weighs 54Kg. Fox is very friendly and can provide a great girlfriend experience.
  33. See You Health Center:
    Natalie 💕 She is from Philippines CBC Petite school girl 5’ 1”, 98 lbs black Hair
Great BBJ,Provides Excellent Service 🥑Lin💕
Very Young, Petite
Vietnamese Student
With Spicy Slim Body
5’ 1”, 100 lbs Blonde Hair
Great BBJ, CIM 
 ☎ 416-988-2950
  34. Golden Sunshine Spa:
    ✨Click On Username and FOLLOW US✅ Today 🌸Cassy🌸Maria🌸Isabella🌸Nina🌸Camila ☎905 - 265 - 2158☎️
  35. Lulu_Villa_Spa:
    Candy💕 She is a Vietnamese With nice Sexy Slender Body, Curves and Sweet Melons 🥑 Sami💕 Gorgeous Model Type CBC Vietnamese School Girl 🥑 Judy 💕 is a gorgeous model type Vietnamese Girl ☎️647-446-0886
  36. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️ (647) 891-9688☎️ ☎️ (416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 9:30am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Suki😍is beautiful short petite tiny sexy student from Cambodia. Exotic features and model looks, Suki has a nice bum, slim waist, flat stomach and very good massage skills and has a great playful personality. Suki has a beautiful se
  37. Soul Relax Spa:
    ✨Click On Username and FOLLOW US✅ Today 🌸Luna🌸Lulu🌸Valentina ☎289 - 298 - 5662☎️
  38. bnwellness_wilson:
    Blue Nile Wellness Center, we have 4 beautiful young girls are working today , young fun Ivy big buttocks 30’s open mind and Young cute Tina with curve body, sweet GFE Ella and sexy Coco are providing deep tissue and sensual massage, pls call 416-3985777 book appointment and walk in aways welcome, back entrance and parking available, 350 Wilson Ave North York
  39. Moneylee:
    All season wellness center: Young girl big boobs beautiful face deep massage kasa ,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs coco ,young girl pretty face nice figure Thai deep massage Tina ,Student big boobs buttocks Vicky, Enchanting sexy petite deep massage Sherry ,🏠address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  40. Moneylee:
    Full season wellness center: young girl pretty face nice figure Thai deep massage Vivian , Student pretty face nice figure Thai deep massage Michelle,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Anjoo ,Young girl Big breasted saucy naughty Ella,Enchanting sexy petite deep massage Mary. 2560 Shepard ave Mississauga unit 1 .☎️4379857899🦵🦵👄👄🈵🈵👅👅
  41. ForeverWarden:
    Thursday at 🫦❤️🔴🟥♾️𝓕𝓞𝓡𝓔𝓥𝓔𝓡 𝓢𝓟𝓐♾️🟥🔴❤️🫦🫦2190 Warden Ave, Unit 201, Scarborough 𝟰𝟭𝟲-𝟴𝟬𝟬-𝟳𝟴𝟴𝟳: Cindy, Jennifer & Tracy. Cindy is a slim beauty, 5’4”, natural C Cups & wonderfully long nipples. Her massage is nice, her bbbj will drive you wild & her cfs finish is a dream come true. Jennifer is a tall, slim & pretty Asian babe with natural melons and eraser nipples. She is very open minded.
  42. HolidaySpa:
    Thursday at 🌴😎🌅𝓗𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓢𝓹𝓪🌅😎🌴3517 Kennedy Rd, Unit 4, Scarborough ☎️𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟰𝟳-𝟭𝟭𝟵𝟵☎️EMILY, LUCY & CINDY. EMILY is a VERY tiny petite SPINNER of the highest quality. Emily has a pretty face, natural A Cups, slim waist, and a lovely spinner bottom, topped off with the very best of services. LUCY is a beautiful and slim Asian lady with a happy disposition and great services.
  43. SugarLoveSpa:
    Thursday at ❤️💙 💜⎝𝗦𝗨𝗚𝗔𝗥 𝗟𝗢𝗩𝗘 𝗦𝗣𝗔⎠💖💗💘: CHERRY, LUNA & TIFFANY. 1270 Finch Ave W (at Keele St), Unit 18. North York, ON ☎ 𝟰𝟯𝟳-𝟯𝟲𝟱-𝟮𝟲𝟴𝟴 ☎ CHERRY is a young, slim, friendly and absolutely gorgeous Vietnamese beauty, 49 Kgs with Bounteous D Cups. Real pics, unreal services! BBBJ, shower together, full menu. LUNA is a slim and capable Vietnamese beauty nice natural 34C Cups. Luna can do everything.
  44. Lily Spa:
    ❤️ KAJAL, PREETI and CHLOE are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  45. Aqua Health Centre:
    😊 Kayla and Wendy are available today! 😊 Thursday slow relaxing massage 😊 1729 Bloor Street West 😊 At Keele Subway Station 😊 High Park area 😊 647-343-6851 😊
  46. Lulu1980:
    Phoenix Blossom Spa 🌹🌹🌹2 girls 🔥🔥🔥5124 Dundas St W Etobicoke☎️416-817-3366👍 New girl Cherry and Luna 😘😘😘😘Hot and sexy body, super body slide, very provocative service😘😘😘, professional super Vicky deep tissue massage, has therapeutic effect to loosen bones and relieve muscle pressure and will bring you unexpected service effects, she will bring you a little surprise😍😍😍😍❤️You are welcome to make an appointment at any time or walk in the back door with plenty of parking spaces
  47. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸 LUCY, MALIYA, SANA, KAVYA, PAYAL PEARL, JIYA, SARIKA, PRIYA 🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  48. lotushubspa:
    Lotus Spa Richmond Hill 10737 Yonge St unit13 ' Today we recommend new girls for massage services including Lisa💋Tiffany💋Amy💋, all of them are young and beautiful with first-class service, from China🇨🇳Taiwan🇸🇬Korea🇰🇷If you want a massage, please contact us at 9052375885📞4163565876, you can send SMS
  49. Sparkling Spa:
    ⚡🌟SPARKLING SPA⚡🌟 ✅50 Lockridge Ave Unit 8✅ 👌Markham, ON L3R 8X4👌 ☎️ (905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️ (437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone☎️ (West of Warden & 16th Ave) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥SUPERSTAR SERVICE QUEENS AVAILABLE AT SPARKLING SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥SEXY NEW YOUNG GIRLS ALWAYS WORKING - Today’s Schedule is…🔥 Zoe - 🔥Stunning Tall Taiwanese Service Queen with Endless Passion and Sensuality who
  50. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️( 647-893-5196)☎️Call or Text ☎️( 437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥 💯REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯 🔥TODAY’s ROSTER INCLUDES: Coco😘- A young cute blonde Asian girl maki
Back
Top
[FOX] Ultimate Translator