اa fait plusieurs fois que j'essaye le service 4 mains et je suis resté sur mon appétit. La difficulté est que les filles ne se connaissent pas et certaines ne savent pas faire de bons massages deux mains.
Est-ce qu'il y aurait quelqu'un qui connaît des filles ou places qui donnent de bons massages 4 mains selon les catégories suivantes?
1- meilleur bas de gamme (prix)
2- 4 seins thai massage (prix)
3- 2 filles massage + FS (prix)
English version
It is several times since I try service 4 hands and I stayed on my appetite. Difficulty is that the girls do not know each other and some girls do not know how to make good massages with two hands?
There would be somebody who knows girls or places which give good massages 4 hands according to the following categories?
1-Mininum high quality (price)
2-4 boobs thai massage (price)
3-2 girls massage + FS (price)
Best thanks!
Est-ce qu'il y aurait quelqu'un qui connaît des filles ou places qui donnent de bons massages 4 mains selon les catégories suivantes?
1- meilleur bas de gamme (prix)
2- 4 seins thai massage (prix)
3- 2 filles massage + FS (prix)
English version
It is several times since I try service 4 hands and I stayed on my appetite. Difficulty is that the girls do not know each other and some girls do not know how to make good massages with two hands?
There would be somebody who knows girls or places which give good massages 4 hands according to the following categories?
1-Mininum high quality (price)
2-4 boobs thai massage (price)
3-2 girls massage + FS (price)
Best thanks!