It's been a while since I Melissa have come to do massages. As of april 30th, she is coming back in the business. Since she left, I tried to find someone that gives the same amount of sensuality and excitation in a massage session. I thought I found on, but with my last encounter with
Melissa, all the good memories have come back, and let me tell you that she is indeed the temptation and excitation queen
Many options available, to have a fully enhanced experience, you better pick all of them. She is still very friendly, seems to try to find the kind of person at the start, and take care of the financial deal before the session. On the menu: strip-tease from her, undressing her customer, a strong and really rejuvenating massage at the back, with a lot of tease at the good place. When she asks that I flip, then the real sensuality begins. She asks to tell when you are on the verge of your explosion, and puts you on the verge for all the time left. She is doung continuous teasing, always touching somewhere that gives great sensations. As for her pleasure, she got a little dildo that she comes out and let me use for many minutes. So I am not alone to have some fun in this moment
. She relly enjoyed it. And she told me she was missing the massage she was doing, so guys, one day per week, you will have the possibility of encoutering this sexy, stunning, sensual and seductive playmate.
Cela faisait longtemps qu'on avait vu Mélissa donner des massages. En date du 30 avril, elle est de retour dans le monde des masseuses. Depuis qu'elle est partie, j'ai essayé de trouver une femme qui donne autant en érotisme et en sensualité. Je croyais avoir trouvé, mais mon rendez-vous avec Mélissa m'a rappelé toute sa sciense du massage. Et laissez-moi vous dire qu'elle trône comme la reine de l'excitation et de la tentation
.
Beaucoup d'options disponibles. Pour avoir la meilleure expérience possible, je vous conseille de toutes les prendre. Très gentille, elle semble vouloir vraiment bien s'entendre avec ses clients. On s'occupe des coûts, et elle se déshabille, me déshabille, et elle m'emmène sur la table de massage. Un massage digne d'un pro, avec beaucoup d'excitation. Elle demande ensuite de se retourner, et c'est là que le plaisir commence. Elle demande de dire si on est sur le point d'exploser de plaisir, et nous maintien dans ce stade pendant tout le reste du massage. Elle adore toucher, elle le fait en tout temps. Pour son plaisir, elle possède un dildo qu'elle m'a permis d'utiliser sur son corps pendant de longues minutes. Elle aussi se doit d'avoir du plaisir dans ce qu'elle fait
. Et elle aime vraiment cela. Elle m'a dit que pendant les deux années qu'elle s'est absentée, les massages lui ont vraiment manqué. Donc messieurs, attachez-vous, une fois par semaine, cette beauté nymphomane remplie de sensualité s'offre à vous.
Corps et visage/Body and face: 9/10. Hard to find better, difficile de trouver mieux.
Attitude: 12/10
Qualité du massage/massage quality: 9/10. Je n'a plus mal au dos! No more pain in my back !
Finition/End part: 10/10. Elle aime réellement ca en plus. She really enjoys it
Repeat ?Yes, when I'll get the funds necessary. Oui, quand j'aurai les fonds pour y retourner.